Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου 2009

Δεν κάνεις τίποτα άλλο τόσα χρόνια απο το να φυλακίζεις τον εαυτό σου, μάχεσαι μαζί του, πολεμάς με την αινιγματική σου ψυχοσύνθεση. Γιατί? Ατιμώρητα κανείς δεν απομακρύνεται απο τις ρίζες της ζωής και ζωή σημαίνει ανθρώπινες σχέσεις. Εγώ που σου λέω αυτά έχω άπειρες φορές έχω διαψευστεί σε πολλά μα είμαι πάντα άγρυπνη στο απρόοπτο, θαυμάζω ακόμη τον άνθρωπο και έτσι κάνω την ζωή μου υποφερτή. Ξέρω θα μου αντιπαραθέσης την φράση του Αποστόλου Παύλου << εχθροί του ανθρώπου οι οικιακοί αυτού>> και ο υπαινιγμός σου θα αφορά και εμένα, όμως ποιός γεννιέται και τα ξέρει όλα?Ποιός είναι ο αλάνθαστος? Και τα μεγάλα λάθη πολλές φορές απο αγάπη ξεκινάνε.Σου εύχομαι μια καλή χρονιά, γεμάτη υγεία, ελπίζοντας να ανάψει ένα φώς στην καρδιά σου που θα σε κάνει να δής ποιό καθαρά.
Εγώ θα σ'αγαπώ πάντα.!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου