Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα γράμμα που πήρα.
Ξεκινάει έτσι:
Οχι πές μου!!!!!!!!!
Σε ποιό άλλο σπίτι μπαίνεις και νοιώθεις τόσο όμορφα, ζεστά, γαλήνια?
Σε ποιό άλλο μπαίνεις και είναι γεμάτο με τόσο όμορφα φρούτα, φαγητά, αρώματα και παραδοσιακές μυρωδιές?
Οσο για τα γλυκίσματα τι μπορεί να πεί κανείς και πως να τα περιγράψει?
Σε κανένα άλλο και πουθενά!!!!!!!!
Μπορεί να υπάρχουν θα μου πείτε και άλλα, ίδια ή καλύτερα, αλλά σε κανένα απ' αυτά δεν θα βρείς και δεν θα νοιώσεις την αύρα και την μαγεία αυτής της μοναδικής ΓΥΝΑΙΚΑΣ!!!!!!!!!!!!
Αρκεί η αφοσίωσή της και η απλότητά της να την ερωτευτείς για ότι δίνει!!!!!!!!!!
Αυτή είναι η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΜΟΥ.
(Υ.Σ Ελπίζω να μην έχεις θυμώσει που άργησα!!!!! Κωστής.
και εσύ τώρα άντε να του θυμώσεις.

1 σχόλιο:

  1. Χρύσωσε το χάπι πολύ ωραία,καθησύχασε την οργή μου για τις ατέλειωτες ώρες προσμονής και αν κατάλαβα τις προθέσεις του, ένα χαμόγελο χαράχθηκε στα χείλη μου. Άλλωστε τι θέλει ο άνθρωπος? ένα φιλί, ένα χάδι,μια γλυκειά κουβέντα και η ένταση παίρνει τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή