Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Εψαχνα κάποιον να γελάσει μαζί μου, σε κάποιον να κλάψω.
Κάποιον να τρέξει στην άμμο μαζί μου, να με γυρίζει γύρω--γύρω κύκλους μέχρι να ζαλιστούμε ---Σαν παιδιά----
Κάποιον να διαβάζει τα ποιήματά μου, να μοιραστεί το παγωτό μου.
Να τσαλαβουτήξει μαζί μου στην ακροθαλασσιά, να του κόψω ένα λουλούδι, να πλατσουρίσουμε στις λακούβες μαζί μετά την βροχή.
Κάποιον που να θυμάται τα γενέθλιά μου, ή την μέρα που γνωριστήκαμε, να φυσάει το τσουλούφι που μου πέφτει στα μάτια.
Κάποιον να μυρίζουμε μαζί το χορτάρι, να βλέπει τα ίδια χρώματα που βλέπω στα σούρουπα.
Κάποιον να προσέξει το καινούργιο μου φόρεμα, την πραγματική μου ηλικία.
Να με ξαφνιάσει μ' ένα χαμόγελο όταν σβήνει το δικό μου.
Κάποιον να νοιώθει αυτά που νοιώθω έτσι απλά γιατί τα νοιώθω.
Εψαχνα κάποιον......Βρήκα εσένα!!! Κι' επειδή είσαι αυτός .....Σ'αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου